Een verschil maken door te doen waar je goed in bent
Er zijn vele duurzame projecten, die zorgvuldige keuzes moeten maken met de middelen die ze hebben. En er zijn marketeers die graag bewust bezig zijn met dezelfde idealen. Groene marketeers willen duurzame projecten ondersteunen en zo een bijdrage leveren aan een groenere wereld waarin we bewust kiezen om zorgvuldig om te gaan met natuur en mensen.
Groene marketeer meets Duurzaam project
Het initiatief Groene Marketeers helpt mensen om een bijdrage te leveren door ze in contact te brengen met lokale duurzame initiatieven. Met maar 1 à 2 uur vrijwillige inzet per week lever je op jaarbasis al 50 tot 100 uur een substantiële bijdrage aan een project bij jou in de buurt. De duurzame initiatieven hebben behoefte aan de expertise of ondersteuning van een marketeer. Bijvoorbeeld bij:
-
advies over marketing en branding;
Welke doelgroepen passen bij je, wat zijn je unieke punten van het project en hoe laat je je merk echt stralen? -
marketing strategie;
Welke marketingmiddelen zet je in, hoe bepaald je een koers die past bij je boodschap en wat heb je daar voor nodig? -
communicatie;
Hoe vertel je de juiste boodschap die je doelgroep aanspreekt, hoe schrijf je een tekst voor socials, een whitepaper, een blog of juist een nieuwsbrief? -
productie van marketingmiddelen;
Hoe maak je een goede website of een social media post, zijn vlogs en video`s iets voor je project? En waar haal je nu gave foto`s vandaan?
Initiatiefnemers zijn : Roger Davids, Karina Pool, Signe-Sanne Oortgijsen, Ine Jansma
Meer info
Kom je ook bij de eerste inspiratiebijeenkomst op 8 mei van 9.00- 11.30 uur ?
Locatie: Writer's Block, Voorstreek 39 Leeuwarden
Opgeven kan hier met een mailtje