Marketingbegroting & planning
In de Marketingbegroting staat een specifieke, gedetailleerde subbegroting voor marketing en publiciteit.
In de Marketingbegroting staat een specifieke, gedetailleerde subbegroting voor marketing en publiciteit.
Het is voor een Fonds of andere geldverstrekker prettig om te zien dat je bereid bent te leren. Iedere marketingcampagne heeft leermomenten. Er zijn dingen goed gelukt, er zijn dingen minder goed gelukt
Je moet kunnen laten zien dat je niet alleen ideeën hebt over wát je gaat doen, maar ook weet hoe je die gaat (laten) uitvoeren. Bijvoorbeeld ten aanzien van de volgende deelgebieden:
In de Marketingstrategie verwoord je globaal hoe je de ambities uit het marketingplan gaat realiseren.
Partners en sponsoren kunnen een project meehelpen zichtbaar maken. Hier formuleer je je ideeën over hoe bedrijven en andere potentiele marketingpartners te activeren.
Bij de realisatie van je project heb je vaak al een bepaalde groep mensen in gedachten die je wilt bereiken. Zo’n groep noem je een doelgroep. Probeer die groep te omschrijven: